Powered by Smartsupp Werken aan Emetofobie door hypnose en hypnotherapie

1a2

Hypnose sessies

Emetofobie overwinnen met hypnose en hypnotherapie

De term emetofobie is misschien niet heel bekend maar als je de omschrijving van deze fobie hoort dan weet je waarschijnlijk wel wat het inhoudt. Emetofobie is de angst om over te geven. Dit kan in extreme mate voorkomen en betekent vaak dat je bang bent om misselijk te worden, over te geven of dat je bang bent dat anderen gaan overgegeven. Het aanpakken van deze fobie kan op een zeer effectieve manier met behulp van hypnose en hypnotherapie.

Wat is emetofobie? en hoe kom je er vanaf

Wat is emetofobie?

Iemand die last heeft van emetofobie is bang dat hij of zij moet overgeven. Hierbij komen angst voor misselijkheid, overgeven en angst voor het overgeven van anderen vaak om de hoek kijken. Deze angsten kunnen zo extreem zijn in sommige gevallen dat je bang bent om naar buiten te gaan of om ergens aan deel te nemen. Als emetofobie jouw leven beïnvloed dan is het hoog tijd dat je hier voor behandeld wordt.

Symptomen van emetofobie

Emetofobie kan zich op verschillende manieren manifesteren. De symptomen voor deze angst zijn overgeven, het zien of horen van iemand die overgeeft, horen over mensen die moeten overgeven of zelfs het zien van een film waarin iemand moet overgeven. De angst om over te geven werkt ook de angst voor misselijkheid in de hand. Daardoor kan bepaald eten worden vermeden en is er ook angst voor een bezoek aan de dokter, de tandarts of het ziekenhuis.

Oorzaken van emetofobie

De oorzaak van emetofobie is te vinden in het onderbewustzijn. Dit kan komen door een angst of een ervaring uit het verleden die niet goed verwerkt is. Doordat je angst hebt voor overgeven, is de kans groot dat je bepaalde situaties uit de weg gaat. Daardoor wordt de fobie alleen maar aangesterkt en zal het nog moeilijker worden om dit aan te kunnen pakken. Uiteindelijk kan dit zelfs grote negatieve gevolgen hebben voor jouw dagelijkse leven.

Aanpakken van emetofobie met hypnose en hypnotherapie

Aanpakken van emetofobie

Er zijn veel verschillende methodes die gebruikt worden om mensen af te helpen van emetofobie. Hierbij worden vaak methodes gebruik die juist een averechts effect hebben. Het probleem wordt pas opgelost als de oorzaak in het onderbewustzijn kan worden gevonden en kan worden aangepakt. Dit kan met behulp van hypnose en hypnotherapie waarbij de negatieve gedachten worden aangepakt.

Hypnose en hypnotherapie als hulpmiddel

Met hypnose wordt je in trance gebracht waarbij er aanspraak kan worden gedaan op jouw onderbewustzijn. De therapeut kan dan aan de hand van vragen achterhalen wat de oorzaak is die ten grondslag van jouw angst voor overgeven ligt. Zodra deze oorzaak is gevonden kunnen de negatieve gedachten en gevoelens die je hebt worden gereset. Hiervoor in de plaats kunnen positieve gedachten en gevoelens worden geplaatst. Zo wordt het mogelijk om op een effectieve manier jouw angst voor overgeven aan te pakken.

Emetofobie oplossen met hypnose

Emetofobie behandelen met hypnose

€ 100, -

Emetofobie behandeling

• In slechts 1tot 2 sessies
  • Resultaat na eerste sessie
  • Gratis MP3 thuis sessie
  • Vragen? Ik help je graag!

Telefonisch contact? Bel dan met 06 41 41 44 28

Vragen neem contact met ons op

Mail ons

Liever dat ik u bel