Powered by Smartsupp Migraine overwinnen met hypnose en hypnotherapie

Hypnose sessie's

Per sessie

Gaat in hypnose

Maak een einde aan je migraine met hypnose en hypnotherapie

Van je migraine af door hypnose en hypnotherapie

Migraine blijkt vaak lastig te behandelen en de medicijnen zijn over het algemeen erg duur. Hypnose of hypnotherapie is de oplossing voor je migraineproblemen. Mensen die wel eens last hebben van migraine kunnen erover meepraten. Het is niet zomaar een beetje hoofdpijn. Migraineaanvallen kunnen enorm heftig zijn, je hebt niet alleen last van zware hoofdpijn, je kunt hiernaast ook ontzettend misselijk zijn en zelfs braken. Het gevolg is dat je soms een aantal dagen helemaal uitgeschakeld bent. Heb je last van migraine en wil je hier nu wel eens vanaf? Neem contact met ons op en vraag vrijblijvend informatie aan.

symptomen migraine

symptomen van Migraine?

Wat zijn de symptomen van Migraine?

Migraine is een vorm van hoofdpijn, die zo heftig is, dat je niet meer kunt functioneren. Voor ieder persoon verloopt een migraineaanval anders, maar wat overeenkomstig is, is dat je last hebt van pulserende hoofdpijn die steeds erger wordt. Misselijkheid en braken komt hierbij ook geregeld voor. Over het algemeen hebben mensen tevens last van overmatige gevoeligheid voor licht en geluid. Een migraine aanval kan tussen de 4 tot wel 72 uur duren. Hoe vaak men een aanval krijgt wisselt enorm per persoon.

Wat is de oorzaak van een aanval?

Een migraineaanval kan verschillende oorzaken hebben. Eigenlijk is dit voor iedereen anders, maar bij veelvoorkomende oorzaken moet je denken aan: Negatieve emoties zoals ruzie, zorgen en stress; Ook eten en drinken kan van invloed zijn, vooral een overschot aan suiker heeft een negatieve invloed; Bepaalde medicijnen kunnen als bijwerking een migraineaanval veroorzaken; Gebrek aan nachtrust; Veranderingen in de hormoonhuishouding zoals bijvoorbeeld een zwangerschap, de pubertijd of menstruatie; En prikkels uit de omgeving.

Het blijkt dat voor de vatbaarheid voor migraine zelf erfelijkheid een belangrijke rol speelt. De gevoeligheid voor prikkels lijkt deels genetisch bepaald.

Migraine behandeling door middel van hypnose en hypnotherapie

De University of Utah School of Medicine heeft onderzoek gedaan naar de behandeling van migraine en hieruit bleek, dat hypnose veruit de meest effectieve is. Hypnose werd ook in het verleden vaak gebruikt als middel voor pijnbestrijding. Zo vind je in wetenschappelijke literatuur vermeldingen van operaties, waarbij de patiënt succesvol onder volledige hypnose en zonder andere verder pijnbestrijding, geopereerd werden.

Ook kun je in wetenschappelijke literatuur veel vinden over onderzoeken die gedaan zijn, die zich specifiek richtten op pijnaanvallen in het hoofd. Hierbij wordt opgemerkt dat patiënten die zich lieten behandelen met hypnose, hierna veel minder aanvallen kregen. En dat er veel gevallen bekend waren die zelfs in het geheel genazen van de aandoening. En dat is goed nieuws voor patiënten die op zoek zijn naar een blijvende oplossing voor de migraineaanvallen. De overgrote meerderheid van mensen die hypnose of hypnotherapie ondergaan merken een blijvend positief verschil.

Wel adviseren we dat je de migraineklachten laat onderzoeken door een gekwalificeerd arts die grondig medisch onderzoek kan doen. Het is belangrijk dat de eventuele medische problemen ook goed behandeld worden.

wil je nu eindelijke van de migraineaanvallen af? hypnotherapie rotterdam
€ 125,-

€ 100,-

wil je nu eindelijke van de migraineaanvallen af?

Ten einde raad en wil je nu eindelijke van de migraineaanvallen af?

Kunnen de artsen niet de oorzaak van je migraineaanvallen vinden en ben je daardoor afhankelijk van medicijnen die ‘slechts’ dienen als pijnbestrijding, maar geen oplossing bieden? Wij kunnen je helpen. Onze methode van het behandelen van de pijn is niet zozeer op de symptomen gericht maar op het verstoorde onderbewuste waar de pijn wordt veroorzaakt. Wij zullen de ingesleten patronen die de pijn veroorzaken vervangen voor nieuwe patronen die de aanvallen verminderen of zelfs geheel voorkomen.

Met hypnose en hypnotherapie leer je bovendien goed om te gaan met eventueel resterende pijn. Doordat jij de pijn kunt bepalen, bepaalt deze niet meer je leven. Jij krijgt weer controle over je eigen leven. Neem vandaag nog contact met ons op en doe zo wat aan de pijn. Je kan ons bellen, maar je mag ook een email sturen of het contactformulier gebruiken. Doe het en verbeter de kwaliteit van je leven, je wordt dan niet langer beperkt door je migraineaanvallen.

• Vragen neem contact met ons op

Mail ons

Liever dat ik u bel